Friday, January 26, 2007

 

Bas schrijft

Soeur Noella zit dus gewoon hier en loopt wat op krukken rond. Ik zal ze morgen even opzoeken.
Andre komt niet meer terug en ik maak me daarom wel zorgen om het onderhoud. Mario en ik zijn aan het brainstormen over mogelijke scenarios. Als jij een idee hebt horen we dat graag.
De gendarmerie moet nog steeds iedere keer de baan vrij maken, ook iets wat problemen zou kunnen geven.
De ASF C-182 wordt gestationeerd in Agadez Nigeria, zegt Mario.
Geld vervoeren is geen probleem. De mensen moeten het mij overhandigen, we tellen het samen en stoppen het samen in een envelope, tape die dicht en schrijven alle gegevens er op. Ik zorg ervoor dat ik zeker weet dat ik het goed doe, van eventuele fouten of problemen trek ik me dan gewoon niets aan.
Ik zal nog eens praten met de 2 bewakers en ze "waarschuwen". Ik verwacht in Bangui geen problemen. Het begrijpend vermogen van Samuel ligt wel heel erg laag maar ik geloof niet dat hij ooit iets zou stelen. Van Daniel ben ik nog niet zo zeker.
Samba is nog steeds de man bij de Rijks Luchtvaart Dienst. Toen we op pad werden gestuurd om een kopie te maken omdat ze geen brevetten meer hadden kwam ik op het idee om ook maar meteen een mooie kopie te maken van mijn Nederlands rijbewijs die ik moest inleveren. Ze hadden helemaal niet in de gaten dat het een kopie was.
Mijn camera heb ik op het laatste moment weer gevonden. Ik had hem verstopt in de zwanenhals van een leegtoilet ... !
De internet verbinding is traag en werkt niet altijd.
Ik denk dat iedereen blij zal zijn als je hier weer zou komen werken, maar voorlopig ga ik nog niet naar huis!!!
A la prochaine

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?