Monday, January 22, 2007

 

Eerste bericht van Bas

Dag Hans, mbi bara mo,

Ze zijn je hier nog lang niet vergeten hoor! (h)ans. Al je brieven zijn op de juiste plaats aangekomen. Zat er ook één bij voor Soeur Noella?
Tijdens het eten komen er nog regelmatig mooie verhalen naar boven. Over Pastis, vuile pilotenshirten, pirouettes en loopings. Ik hoef jou niet te vertellen hoe het hier is, er zal wel niet veel veranderd zijn.
Ben erg blij dat Mario hier is, zonder hem was het een hele puzzel geweest. Zeker wat betreft de administratie. Vandaag heb ik mijn Nederlands rijbewijs ingeleverd. Is niet zo erg, ik had hier een hele mooie kopie laten maken, net echt.
Tot nu toe zijn we alleen nog maar in Mobaye en Bangassou geweest. Ook daar sprak men nog steeds met veel enthousiasme over jou.
Ik ben al een paar keer begonnen met het schrijven van een verhaal maar het lukt me maar niet om de juiste invalshoek te vinden. Als ik ga nadenken over het hier en nu veranderd het.

Groeten van iedereen hier!

Bas

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?