Thursday, February 22, 2007

 

avonturen in de avonduren

Ha die Hans,

Ik heb net gesproken met een advocate, Edith, en haar gevraagd of ze voor mij een document kan maken dat ik de mensen kan laten ondertekenen als ze weer eens een plasticzak met geld komen brengen. Een soort van vrijwarings brief, als het geld niet aankomt, tant pis.
Er is natuurlijk wel een verschil tussen de gratis service die we verlenen aan NGO's en het betaalde transport voor commerciele of ministeriele aangelegenheden.
Zo heb ik onlangs nog 600€ verdient voor een pakketje van 15 kg. geld naar Kembe (waar de zusters me mee naar buiten namen om de 2 bomen aan te wijzen waar je tussendoor was gevlogen [flauwekul hoor, red.])
Van ASF heb ik 2 grote betonblokken 'geleend' om ons toestel aan de grond te houden als er weer eens een storm voorbij komt, een derde blok ga ik in de grond zetten voor de staart.
Ik ben laatst op een zaterdagnacht naar het veld gegaan om de Airbus 340 van AF te zien vertrekken. Ik had 2 cooperanten meegenomen ( vanwege de illigaliteit van dit verhaal zal ik hun namen niet noemen) Wij ze zijn de baan genaderd tot op 10 meter en lagen 2 minuten plat in het gras te wachten, vol in de schijnwerpers van het toestel. we zaten net 3 meter naast de rechter wingtip toen ie voorbij kwam razen!! Vet gaaf, ik heb het op film staan!!
Er zit geen water meer in het zwembad bij Maison Combonie en die keer dat ik daar was trof ik een pater van zo'n 132 jaar oud die compleet doof was maar toch aandrong op een gesprek. Ik ga nu naar de Rockclub, tres poche !

Groeten van Yvonne.

A bientot

Bas

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?